  • Data: 2002-06-06 22:53:01
    Temat: Re: Koszty przesyłki jak ująć na fakturze? PROŚBA PONOWNA
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jun 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:

    >+ Użytkownik waszko <w...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    [...]
    >+ natomiast kłopot dotyczy kosztów przesyłki ,jak to ująć w fakturze gdyż
    >+ usługi Poczty Polskiej są zwolnione ,
    [...]
    >+ 2. Nie wiem jak robia to inne sklepy internetowe ale ja jak dostałem fakturę
    >+ z INFOR to była tylko cena za książkę.

    Nie dalej jak wczoraj (tj. z godzinę temu :>) przewróciłem
    się o jakiś wyrok, w którym sąd uzasadniał że naliczenie
    0% VAT usługi transportowej zawartej w usłudze turystycznej
    było niesłuszne. Argumenta były różne, ale *w tym* uwaga
    że "oferta nie obejmowała osobno transportu" (sens, nie
    treść uwagi).
    Dedukuję że 'jawna refaktura' by przeszła, usługa całościowa
    musi mieć VAT dla tejh usługi.

    >+ 3. Czemu chcesz wpisywać na fakturę koszty przesyłki? Moim zdaniem klient
    >+ płaci koszty przesyłki nie Tobie tylko Poczcie Polskiej. Z kwoty którą płaci

    A to inna sprawa :)

    Wotjku, zrób coś żeby twoje odpowiedzi miały prefiks...
    Bo tak to nie widać co twoje a co pytającego !

    Pozdrowienia, Gotfryd