  • Data: 2003-02-20 22:00:25
    Temat: Re: Koszty uzyskania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Feb 2003, MauaM wrote:

    >+ > Użytkownik "Maddy" napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > > Wypadałoby więc wpisać to w rubryce "przychody z praw autorskich i
    >+ > > innych praw" bo tego dotycza koszty 50%.
    [...]
    >+ Czy możeci mi pomóc, bo nie wiem czy umowę o dzieło (50% kosztów uzyskania -
    >+ użyczenie głosu do dubbingu)

    Zaznaczam że *nie* podejąłbym się zaklasyfikować ani obronić
    przed US tezy że to jest...właśnie, co: "wartość artystyczna",
    "własność intelektualna" (to raczej *autor* dzieła, ew.
    *tłumacz*, ale *nie* wykonawca - IMHO),... ?

    >+ wpisuję w rubrykę 32 czy 48 PIT8B?

    Jeśli uznasz że to "50%" to myślę że trzeba porównać opisy
    z komentarzem Maddy :)
    Oczywiście, 50% to *nie jest* podatkowo "umowa wykonywana osobiście" !
    Pomimo, że to *może być* umowa o dzieło z p. widzenia K.C. :)

    pzdr, Gotfryd