    From: "Magdip" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszty uzyskania... Czy mozna samemu...?
    Date: Mon, 25 Feb 2002 10:12:44 +0100

    Speedd napisał(a) w wiadomości: ...
    >Czy mozna odliczyc w rocznym picie samodzielnie zwiekszone koszty uzyskania
    >wynikajace z dojazdu do innej miejscowosci, jelsi pracodawca tego nie
    >zrobil. W przeslanym do mnie picie 11 sa nizsze koszty uzyskania...!
    >
    >Pozdrawiam i dziekuje za niewysmianie! :)

    pracodawca uwzględnił zapewne ustawowo przysługujące koszty uzyskania
    przychodu. Możesz je powiększyć jeżeli mieszkasz w innej miejscowości niż
    praca (wysokość tych KUP też reguluje ustawa). Możesz te koszty jeszcze
    powiększyć, jeżeli możesz udokumentować wyższe koszty dojazdów do pracy (np.
    imienne bilety miesięczne).

    Magdip