  • 1. Data: 2002-02-25 08:36:34
    Temat: Koszty uzyskania... Czy mozna samemu...?
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    Czy mozna odliczyc w rocznym picie samodzielnie zwiekszone koszty uzyskania
    wynikajace z dojazdu do innej miejscowosci, jelsi pracodawca tego nie
    zrobil. W przeslanym do mnie picie 11 sa nizsze koszty uzyskania...!

    Pozdrawiam i dziekuje za niewysmianie! :)

  • 2. Data: 2002-02-25 09:12:44
    Temat: Re: Koszty uzyskania... Czy mozna samemu...?
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    Speedd napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >zrobil. W przeslanym do mnie picie 11 sa nizsze koszty uzyskania...!
    >
    >Pozdrawiam i dziekuje za niewysmianie! :)

    pracodawca uwzględnił zapewne ustawowo przysługujące koszty uzyskania
    przychodu. Możesz je powiększyć jeżeli mieszkasz w innej miejscowości niż
    praca (wysokość tych KUP też reguluje ustawa). Możesz te koszty jeszcze
    powiększyć, jeżeli możesz udokumentować wyższe koszty dojazdów do pracy (np.
    imienne bilety miesięczne).

    Magdip

  • 3. Data: 2002-02-25 11:38:32
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>