  • Data: 2002-09-06 19:13:49
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodu
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak to sobie kolego wyobrażasz? Wliczenie zakupu w KUP?! (sic!)
    Nie
    > wprowadzaj ludzi w błąd.

    No, faktycznie uprościłem trochę sprawę.
    Ale nietrudno chyba odgadnąć, że cała wypowiedź ma raczej
    charakter humorystyczny niż informacyjny.

    > - homologacja MUSI być producenta lub importera. To po pierwsze.
    > Wprowadzenie na EŚr.Trw. i naliczanie amortyzacji (przy zachowaniu
    > wszystkich wymogów: wartość nabycia, czas przekazania, etc.) - Takie
    > "wliczenie" w KUP - zgoda. Ale Twoja wypowiedź była inna.

    Oczywiście, że była inna.
    Chodziło mi o coś zupełnie innego.
    ( bez wnikania w szczegóły techniczne typu EŚT i amortyzacja)
    Odnosiłem się do podanego określenia typu samochodu,
    z którego nie wynika jaki to samochód.
    On jest w końcu osobowy czy ciężarowy?
    Jak ma homologację na ciężarowy, to nie jest osobowy i odwrotnie :-)

    > A w razie leasingu...?

    > Nie zupełnie. Proponuję zapoznać się przed udzielaniem odpowiedzi
    innym z
    > przepisami, a dopiero później informować.

    Czynsze będą i to jest prawda.
    A to czy KUP czy nie i kiedy, to inna bajka.

    CEZ