  • Data: 2018-03-15 13:48:59
    Temat: Re: Koszty zastępstwa procesowego a vat.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-15 o 13:08, J.F. pisze:

    > Ale to jest wlasnie umowa - ile zostało zasądzone, tyle ma byc przekazane.

    No to w czym problem? Tyle zostanie przekazane, doliczanie dodatkowych
    kosztów nie wchodzi w grę.

    > Byly czasy, gdy w stosunkach biznesowych nie mowiło sie ze netto, bo to
    > sie rozumialo samo przez sie.

    Jak widać, nie dla każdego jest tak.

    > IMO - nie ma sprzecznosci, jesli konkretne kwoty wynagrodzenia sa za
    > miesieczny ryczal, plus np niektore inne, wymienione czynnosci.
    > A zmienna jest za reprezentacje przed sadem i komornikiem.
    >
    > Tylko jak wszedzie przy konkretnych kwotach dopisano netto, a przy tej
    > niekonkretnej nic ... to na co sie umawialiscie ?

    Na kwotę dokładnie taką, jak zapisano, czyli bez dodatków.

    > Ale ja o kliencie. W rezultacie zostalo mu troche w kieszeni ... a
    > umowil sie, ze przekaze calosc adwokatowi.

    Skoro się umówił, że przekaże, to roszczenie adwokat ma z umowy, a nie z
    uwagi na bezpodstawne wzbogacenie. Ale sam widzisz, że wcale się na
    netto nie umawiał.

    > Adwokat jednak umowioną kwote dostal ... czyli ktos tu kradnie, a
    > okradzionym jest US :-)

    Jeśli adwokat nie zapłaci podatku, to na pewno tak.

    --
    Liwiusz