  • 1. Data: 2004-05-10 20:18:24
    Temat: Kratka w samochodzie?
    Od: "Marta" <k...@o...pl>

    Witam ,
    Jak juz wiemy obowiązuje nowa ustawao VAT w związku z nową ustawą znika
    okreslenie samochodu z kratką, moje pytanie dotyczy owej kratki czy samochód
    zakupiony przed 1-05-2004 ( wrzesień 2003r.)
    1)czy poprostu moge ta kratkę usunąć?
    2)czy tracę prawo do kosztów związanych z eksploatacją tego samochodu?

    Pozdrawiam
    Marta

  • 2. Data: 2004-05-10 21:31:05
    Temat: Re: Kratka w samochodzie?
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-05-10 22:18, Użytkownik Marta napisał :
> [...]
    > 1)czy poprostu moge ta kratkę usunąć?
    > 2)czy tracę prawo do kosztów związanych z eksploatacją tego samochodu?

    Cobyś nie robiła to dodatkowo musisz w "rejestrze zakupów VAT"
    wprowadzić oddzielne rubryki, w których będziesz wpisywać faktury na
    paliwo do tego samochodu (mimo, że nie możesz "odliczyć" od niego VATu)
    a to w celu wypełnienia punktu 57 nowej deklaracji VAT-7 - "kwota
    podatku naliczonego od paliw silnikowych [...], która nie podlega
    odliczeniu od podatku należnego zgodnie z art. 88 ust. 1 pkt 3 ustawy"

    andy_nek

  • 3. Data: 2004-05-11 12:21:21
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > podatku naliczonego od paliw silnikowych [...], która nie podlega
    > odliczeniu od podatku należnego zgodnie z art. 88 ust. 1 pkt 3 ustawy"
    Wow a to cudo to od kiedy? Za maj juz nowa deklaracja?

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2004-05-11 12:25:23
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik PawełJ napisał:

    > Wow a to cudo to od kiedy? Za maj juz nowa deklaracja?

    Oczywiście, tak samo jak i nowe zasady rozliczania zakupów
    opodatkowanych i zwolnionych (czy jak to się terza nazywa)

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net