  • 11. Data: 2007-01-17 07:41:58
    Temat: Re: Kredyt na auto czy leasing ?
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Nixe napisał:

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Sądziłam, że to jest akurat oczywiste, więc o tym nie wspominałam :)

    > Co zawsze jest mniej korzystną opcją, bo w KUP z roku na rok wliczasz coraz
    > mniejszą kwotę.

    ło mój Boże! zmieniły się zasady? Ciekawe, jak to miałoby wyglądać?

  • 12. Data: 2007-01-17 08:19:23
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eokk6q$mvq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    gonia <g...@w...pl> pisze:

    > ło mój Boże! zmieniły się zasady? Ciekawe, jak to miałoby wyglądać?

    Zasady_czego_się zmieniły i_co_jak miałoby wyglądać?

    --
    Nixe

  • 13. Data: 2007-01-17 13:57:47
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Nixe napisał:
    > X-No-Archive:yes
    > W wiadomości <news:eokk6q$mvq$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > Zasady_czego_się zmieniły i_co_jak miałoby wyglądać?

    odpisów amortyzacyjnych, do tego miejsca chyba doszlismy:

    > Co zawsze jest mniej korzystną opcją, bo w KUP z roku na rok wliczasz
    coraz
    > mniejszą kwotę.

    najbardziej interesuje mnie ta mniejsza z każdym rokiem kwota

  • 14. Data: 2007-01-17 14:34:09
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    X-No-Archive:yes

    Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > najbardziej interesuje mnie ta mniejsza z każdym rokiem kwota.

    Teraz widzę, że niefortunnie się wyraziłam, a chodziło mi jedynie o to, że
    relatywnie rzecz biorąc na amortyzacji traci się w ten sposób, że nie można
    całości kosztów odjąć od razu (choć się je w jakiś sposób poniosło), lecz
    rozkłada je na miesiące (lata) i w ten sposób odlicza się tylko części.
    Rzecz jasna części te są identyczne w skali całej amortyzacji, ale co innego
    odliczyć np. 4000 zł od razu, niż po 100 zł przez ponad 3 lata, zwłaszcza w
    przypadku, gdy przedmiot już dawno stracił na swojej wartości i np. w ogóle
    się go nie używa.

    N.