    From: "Tomek" <o...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ksiega przychodow i rozchodow
    Date: Sat, 15 Jun 2002 00:54:37 +0200

    Uzytkownik "Wilhemina" <o...@p...fm> napisal w wiadomosci
    news:3D0730F3.5C1B746A@poczta.fm...
    > Witam wszystkich,
    > Zastanawiam sie tak nad Ksiega przychodow i rozchodow, co miesiac z
    > uporem maniaka moja kolezanka, wlasicielka malego sklepu, wprowadza
    > recznie to tej ksiegi z uporem maniaki miliony pozycji. Pewnie sa jakies
    > programy przy pomocy ktorych mozna to robic, ale ja sie zastanawiam, czy
    > nie moglabym jej sana zrobic jakiegos programu ktory jej to uprosci. Czy
    > cos takiego bedzie akceptiowane przez te urzedy, czy nie, czy trzeba
    > uzywac programmow zaakcepotwanych odgornie???
    > zupelnie sie w tym nie orientuje....
    >
    > pozdraiwma
> [...]

    Wilhelmino,
    Twoja kolezanka ma ksiege "papierowa", a w wiekszosci wydawnictw tego typu
    na wewnetrznych stronach okladek zamieszczone sa przepisy, które mówia, jak
    taka ksiege nalezey prowadzic. Przepisy te przewiduja takze mozliwosc
    prowadzenia ksiegi w formie wydruków komputerowych i dokladnie okreslaja
    warunki, jakie musza byc spelnione, aby ksiege komputerowo mozna bylo
    prowadzic. Gdyby akurat w egzemplarzu ksiegi, którym Twoja kolezanka
    dysponuje, nie bylo tekstu przepisów, to bardzo latwo ten tekst mozna
    znalezc w internecie, chociazby na stronach Onetu. Mysle, ze duzo bardziej
    pomocna bylaby dla Ciebie lektura doslownie kilku zdan z przepisów, niz
    dysputa na tej liscie na temat zalet i wad ogromnej ilosci rozmaitych
    programów ksiegowych, dostepnych obecnie na rynku ...
    Pozdrawiam.