  • Data: 2007-12-23 15:56:01
    Temat: Re: Księgowanie faktury opłat allegro.
    Od: "Grzegorz" <k...@k...nazwa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pytanie czym jest wydruk pdfu ? samodzielnie wydrukowanym oryginałem?
    > i jeszcze jedna sprawa - faktura jest wystawiana po północy bo jak za
    > sekunde dwunasta ktoś coś kupi w kup teraz?

    No powiedzmy ze wydruk jest porownywalny z sytuacja w ktorej faktura idzie
    do mnie faksem, a oryginal poczta za kilka dni. Czy moge zaksiegowac cos
    takiego a potem tylko zamienic fax (wydruk) na oryginal?

    Co do wystawienia faktury po polnocy.... to tak naprawde allegro nie powinno
    pisac daty wystawienia faktury na 30 tylko na 1 kolejenego miesiaca prawda?
    Jak zwykle wszedzie watpliwosci :)