  • Data: 2004-09-22 10:37:55
    Temat: Re: Księgowanie paliwa
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kalina pisze:

    > a osobiście miałam na myśli wypełnianie pozycji F-57 deklaracji VAT. Stąd
    > oddzielny rejestr.

    polacze to z druga odpowiedzia...

    Kalina pisze:

    > Bogusław napisał, żeby ewidencję prowadzić, jak się komu podoba. Ja
    > zasugerowałam wię, że łatwiej bedzie coś wykrzesać z papierzysków, jak
    > zaprowadzi się oddzielny rejestr do paliwa, od którego nie przysługuje
    > odliczenie VAT.
    > Jego odpowiedź była owszem - kompletna, ale niestety nie wskazywała na
    > najlepsze rozwiązanie - stąd mój komentarz.
    > Nie zmuszam przy tym nikogo do stosowania tej właśnie metody - jesli komuś
    > łatwiej czytać z rysunków w toalecie - jego sprawa.

    Szanowna Pani Moniko.

    Oczywiscie mozna na wszystko osobny tejestr prowadzic.
    Osobny na paliwo, osobny na prad, osobny na zakupy 22%, osobno na 7%.

    Chcialem jedynie zwrocic uwage, ze nowa deklaracja VAT-7(8) wymaga od nas,
    bysmy podali sume zakupu NETTO... CALEGO zakupu...
    w dwuch pozycjach ST i reszta.

    No i VAT (do odlizcenia) od tych zakupow.
    Nie widze zadnego problemu dorysowania jednej dodatkowej kreseczki
    i za nia pisanie tego VAT od paliwa...

    Ale gdy ktos widzi - oczywiscie moze sobie rejestr dodatkowy zalozyc.

    Pozdrowienia

    Boguslaw