  • Data: 2006-02-05 10:43:08
    Temat: Re: Ksiegowosc przez www
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

    > biura
    > czesto maja dosc staly cennik i tak samo traktuja osobe ktora wystawia
    > jedna
    > fakture na mc i 50 faktu na mc. Dlatego pomyslalem ze przy tak malej
    > liczbie
    > faktur i odliczen moze warto by bylo to samemu poprowadzic. Dlatego bylem

    > cikaw czy ktos prowadzi taka forme rozliczen.
    >
    > Pozdrawiam.

    =) jeżeli mialbym 1 fakturę VAT to kupiłbym sobie odpowiedni druk i nie
    bawiłbym się nawet w ifirma.pl; gdyż płacenie 45 zł+V miesięcznie za
    możliwość wbicia faktur przy obłsudze przez biuro od 100+V wydaje się
    bardzo bezsensowne. W takiej sytuacji - moja rada to albo prowadzić to
    ręcznie (przy pomocy druków) albo komuś to zlecić od A do Z. Korzystanie z
    tego pakietu jest po prostu nieopłacalne. Z informacji na tej stronie
    możesz dowiedzieć się kiedy stawki się zmieniają, druki. Pamiętaj jednak -
    oszczędność groszy, nie jednego kosztowała bardzo dużo. Trzeba zawsze
    wycenić też swój czas. Apropos traktowania sprzedaży 1-fakturowej i
    50-fakturowej tak samo - z tego co wiem, biura patrzą na pozycje księgowe,
    a nie na pozycje w rejstrze sprzedaży. A przez pozycje księgową rozumiemy i
    koszt i przychód. Osoba, która miałaby sprzedaż 50fv płaciłaby zdecydowanie
    więcej niż sprzedaż 1fv (to tak BTW).