    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kto jest odpowiedzialny za Płatnika?
    Date: Wed, 14 Apr 2004 07:17:31 +0200

    > Witam.
    > Mam już dość tego programu i problemów z nim związanych.

    Spokojnie ............. zachowaj spokój .. ja wiem, że kuracja boli ale w
    końcu coś nie wytrzyma
    Zachowaj spokój i działaj.
    Zarzucaj kogo się da informacjami o wadliwie działającym Płaczniku.

    Pewnego razu ukazał się artykół w Superexpresie o zdupconym Płaczniku
    I TYLKO RAZ .. nagle później wszystko zamilkło ...
    Ja wcale nie sugeruje, że redakcja dostałe COŚ .....
    Pewnie poprostu temat wydał się jej nieciekawy :))))))))))))
    i zarzuciła go.
    Jestem przekonany, że tak było.
    Wg mnie jaje będą do momentu, kiedy łapówki nie przekroczą gratyfikacji
    otrzymywanych za półprodukt
    Jaka rada do Ciebie????
    Pisz , Pisz , Pisz człowieku wszędzie.
    Redaktorzy będą Tobie wdzięczni a i w końcu ktoś kompetentny zajmie się
    Płacznikiem
    Sądzę, że o ile Lepperem muzyki jest Wiśniewski to Lepperem informatyki jest
    Płacznik
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    )
    (to moje)

    jeszcze raz życzę cierpliwości
    im o to chodzi.
    Żebyś przestał pracować i prowadzić dzialalność chyba :))))))
    a my się nie damy .... będziemy płakać na Płaczniku i robić

    a ja chyb założe sekte z filozoficznym przesłaniem:
    "Ukarze w końcu Najwyższa Istota tych, co pieprzą programy publiczne masom,
    bo prawo tego nie zrobi"

    pozdrawiam
    od dziś
    nawiedzony fart