  • 1. Data: 2004-04-13 18:44:16
    Temat: Kto jest odpowiedzialny za Płatnika?
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Witam.
    Mam już dość tego programu i problemów z nim związanych.
    Czy są jakieś prawne regulacje, które mogły by coś poprawić? Bo przecież
    ktoś za to musi być odpowiedzialny. Jeżeli zus wymaga od płatników, żeby
    robili część roboty za nich to niech dadzą program który to umożliwia. To co
    robi prokom z tym programem to są jaja do kwadratu.
    Więc ma ktoś jakiś pomysł czy da się np zbuntować i np nie używac tego
    programu dokąd nie będzie działał tak jak ma działać?Albo jakiś inny sposób
    żeby zmusić prokom do skończenia programu ?

    --
    PawełJ
    Doprowadzony do białej gorączki

  • 2. Data: 2004-04-14 05:17:31
    Temat: Re: Kto jest odpowiedzialny za Płatnika?
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Witam.
    > Mam już dość tego programu i problemów z nim związanych.

    Spokojnie ............. zachowaj spokój .. ja wiem, że kuracja boli ale w
    końcu coś nie wytrzyma
    Zachowaj spokój i działaj.
    Zarzucaj kogo się da informacjami o wadliwie działającym Płaczniku.

    Pewnego razu ukazał się artykół w Superexpresie o zdupconym Płaczniku
    I TYLKO RAZ .. nagle później wszystko zamilkło ...
    Ja wcale nie sugeruje, że redakcja dostałe COŚ .....
    Pewnie poprostu temat wydał się jej nieciekawy :))))))))))))
    i zarzuciła go.
    Jestem przekonany, że tak było.
    Wg mnie jaje będą do momentu, kiedy łapówki nie przekroczą gratyfikacji
    otrzymywanych za półprodukt
    Jaka rada do Ciebie????
    Pisz , Pisz , Pisz człowieku wszędzie.
    Redaktorzy będą Tobie wdzięczni a i w końcu ktoś kompetentny zajmie się
    Płacznikiem
    Sądzę, że o ile Lepperem muzyki jest Wiśniewski to Lepperem informatyki jest
    Płacznik
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    )
    (to moje)

    jeszcze raz życzę cierpliwości
    im o to chodzi.
    Żebyś przestał pracować i prowadzić dzialalność chyba :))))))
    a my się nie damy .... będziemy płakać na Płaczniku i robić

    a ja chyb założe sekte z filozoficznym przesłaniem:
    "Ukarze w końcu Najwyższa Istota tych, co pieprzą programy publiczne masom,
    bo prawo tego nie zrobi"

    pozdrawiam
    od dziś
    nawiedzony fart

  • 3. Data: 2004-04-14 07:48:07
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    sposób
    > żeby zmusić prokom do skończenia programu ?

    Eee... niestety jakos nie widze rozwiazania. Mnie rowniez dziwi ze
    mozna az tak spieprzyc zwykly sender. Kilka semestrow temu, jak
    pisalem rozne programy na zaliczenia (Politechnika Rzeszowska) to
    by mnie kazdy jeden odeslal na poprawke za tak zmyslnie zaprojektowany
    program.
    Kiedy sie sytuacja poprawi? Jak ta piekna instytucje (czyt. Zaklad
    Utylizacji Staruszkow) szlag trafi nagly!!! I pojawi sie konkurencja
    rowniez w branzy ubezpeczen spolecznych.

    PawelZ
    -----------

  • 4. Data: 2004-04-14 10:29:40
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    sposób
    > żeby zmusić prokom do skończenia programu ?

    Nie wyraze swoich emocji zwiazanych z programem platnik, bo slowa jakie
    cisna mi sie na usta i palce sa powszechnie uwazane za obraziliwe.
    Zadzwonilem kilka dni temu na infolinie i w przyplywie gorzkiego zalu
    opierd.... Bogu ducha winna kobiete, ze do dzis jest mi przykro. Poprosilem
    ja aby zapisala moje spostrzezenia i pomnozyla przez 100 (zawsze ktos nie
    zadzwoni). Pojawiaj mi sie lzy jak mam odpalic program (std nazwa placznik),
    jak juz go odpale to takie mieso jakie lata w biurze trudno sobie wyobrazic.
    Lacze sie w bolu ze wszystkim uzytkownikami placznika.

    Adam