    From: "Bozoo" <z...@z...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kto jest odpowiedzialny za Płatnika?
    Date: Wed, 14 Apr 2004 09:48:07 +0200

    PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:c5hcdq$4lj$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    > Mam już dość tego programu i problemów z nim związanych.
    > Czy są jakieś prawne regulacje, które mogły by coś poprawić? Bo przecież
    > ktoś za to musi być odpowiedzialny. Jeżeli zus wymaga od płatników, żeby
    > robili część roboty za nich to niech dadzą program który to umożliwia. To
    co
    > robi prokom z tym programem to są jaja do kwadratu.
    > Więc ma ktoś jakiś pomysł czy da się np zbuntować i np nie używac tego
    > programu dokąd nie będzie działał tak jak ma działać?Albo jakiś inny
    sposób
> [...]

    Eee... niestety jakos nie widze rozwiazania. Mnie rowniez dziwi ze
    mozna az tak spieprzyc zwykly sender. Kilka semestrow temu, jak
    pisalem rozne programy na zaliczenia (Politechnika Rzeszowska) to
    by mnie kazdy jeden odeslal na poprawke za tak zmyslnie zaprojektowany
    program.
    Kiedy sie sytuacja poprawi? Jak ta piekna instytucje (czyt. Zaklad
    Utylizacji Staruszkow) szlag trafi nagly!!! I pojawi sie konkurencja
    rowniez w branzy ubezpeczen spolecznych.

    PawelZ