  • 1. Data: 2002-07-17 14:56:08
    Temat: Który adres podawać na FV?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Siedziba mojej firmy mieści się pod adresem X, oprócz tego mam jeszcze inne
    miejsca prowadzenia działalności Y, Z,... .
    Kupuję np. komputer do miejsca prowadzenia dz.Y, jaki adres powinien widnieć
    na FV zakupu?
    Y?
    X i Y?
    X plus jakiś opis?
    Czy nie ma znaczenia który?
    Oczywiście wszystki adresy są zgłoszone we wpisie do ew. i w US.
    Czy mogę podawać adres miejsca przeznaczenia, w którym dany zakup będzie się
    znajdował?
    K.

  • 2. Data: 2002-07-18 10:12:23
    Temat: Re: Który adres podawać na FV?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    A może jedanak ktoś wie?????
    K.

  • 3. Data: 2002-07-18 21:57:07
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Kamila <K...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ah63ts$ma$...@n...tpi.pl...
    > A może jedanak ktoś wie?????
    > K.

    och, wie ale często pytających jest więcej niż odpowiadających ;-)
    Zawsze na wszystkich fakturach podajesz adres siedziby. Ten sam który
    podajesz na deklaracjach do US czy ZUS.Tak samo wystawiając fakturę podajesz
    adres siedziby, bez względu na to w którym miejscu faktycznie wystawiasz
    fakturę. Księgując wydatek możesz w polu "uwagi" napisać "komputer znajduje
    się w siedzibie Y"

    pozdrawiam
    WS

  • 4. Data: 2002-07-19 10:24:10
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Czy w takim razie błędne są FV na których podawałam adresy miejsca
    prowadzenia działalnści do którego zakup trafiał, bez podania adresu
    siedziby.
    Dziękuję za odpowiedź.
    K.
    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:ah7dp5$d2f$1@sunsite.icm.edu.pl...

  • 5. Data: 2002-07-20 01:49:23
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 18 Jul 2002 23:57:07 +0200), "Wojciech
    Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> był(a) napisał(a):

    >Tak samo wystawiając fakturę podajesz
    >adres siedziby, bez względu na to w którym miejscu faktycznie wystawiasz
    >fakturę.

    Oj coś przeginasz. Jak mam sieć sklepów, to w każdym przecie wystawiam
    z miejsca wystawienia, a nie z ,,siedziby''.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-07-20 01:51:11
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 19 Jul 2002 12:24:10 +0200), "Kamila"
    <K...@2...pl> był(a) napisał(a):

    >Czy w takim razie błędne są FV na których podawałam adresy miejsca
    >prowadzenia działalnści do którego zakup trafiał, bez podania adresu
    >siedziby.

    Wydaje mi się, że jeśli we wpisie do stosownego organu rejestrowego są
    wszystkie adresy, to można się wszystkimi posługiwać, po to zresztą
    są. Czasami nawet jest kilka REGONów dla każdego oddziału osobno, choć
    pani w GUSie nie umiała mi powiedzieć kiedy się to stosuje i marudnęła
    tylko ,,jak panu będzie porzebne, niech pan przyjdzie, na razie jest
    jeden''.

  • 7. Data: 2002-07-20 12:59:52
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Jul 2002, Tristan Alder wrote:

> [...]
    >+ Oj coś przeginasz. Jak mam sieć sklepów, to w każdym przecie wystawiam
    >+ z miejsca wystawienia, a nie z ,,siedziby''.

    Co do strony wystawiającej - to IMO niezgorszym zwyczajem jest
    podawanie *obu* adresów (siedziby i jednostki wystawiającej).
    Przykłady z brzegu: Macro, Action...
    Inna rzecz że zaraz pojawia się problem który (adres) lepiej
    wpisywać do ew. VAT ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd