    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kupil jeden, faktura na drugiego
    Date: Fri, 25 Jul 2008 09:37:07 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 09:02
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g6btqr$f79$1@news.onet.pl>):

    > TYLKO wtedy, a nie nawet wtedy.
    > To duża różnica.
    > Efekt jest taki że w MM tylko oglądam sprzęt, a kupuję w necie.

    No ja kupuję u nich, bo u nich się da kupić. Jak szukałem laptopa, to z 4
    sklepy internetowe mnie spuściły na drzewo. Najpierw czekasz, próbujesz
    korespondować, próbujesz się dodzwonić, a w końcu ci odpowiadają, że mają
    cię w dupie, bo za mało zarabiasz i nie sprzedadzą. Aparat też kupiłem u
    nich, bo jak pisałem ironicznie, w Euro się gościowi nie chciało dupy
    ruszyć, bo była 20:30 i on o 21 zamyka. W sumie dobrze, bo bym przepłacił.
    W FotoŻartusiu też mało dynamiczna obsługa i cena była też wyższa.

    > Raz że taniej, dwa że bujania się tyle samo w przypadku kłopotów.
    > I jakoś te z netu się nie psują i mają to co w opisie (w MM oddałem
    > notebooka który miał mieć ExpressCard, a nie miał - z ceny spuścić nie
    > chcieli, a samo oddawanie ze dwa dni trwało, nawijali że coś się w
    > systemie zablokowało i nie mogą korekty wystawić).

    Hm... Mi dają zniżki już przy zakupie. Reklamacji z powodu braku jakiś kart
    nie robiłem, to nie wiem....

    --
    Tristan