  • Data: 2006-11-14 18:45:41
    Temat: Re: Kupno autka / rejestracja / podatki / DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Nov 2006, Cavallino wrote:

    > Kluczem jest zapewne "od osoby prywatnej".

    Kluczem jest "w komisie"!
    Ewentualny PCC będzie zmartwieniem komisanta :>
    (po prawdzie na jedno wyjdzie kwotowo, ale płacić jako PCC i wypełniać
    druczków nie trzeba).
    Oczywiście pomijając przypadek warzywniaka o nazwie "komis" który
    sprzedaje samochód na umowę sprzedaży (a nie komisu), no ale wtedy
    pytający sam jest winien opisania innego stanu faktycznego.
    :)

    pzdr, Gotfryd