  • Data: 2003-04-30 06:36:47
    Temat: Re: Kupno od osoby prywatnej i sprzedaż jako firma.
    Od: "staff" <p...@g...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Chciałem kupować te rzeczy na aukcji
    internetowej i to nie w Polsce, więc jakakolwiek umowa komisowa ze
    sprzedającym nie wchodzi w grę, rachunek też nie bardzo.

    Widzę, że jedynym sposobem byłoby niewpisywanie zakupu do KPiR (no bo na
    podstawie czego), a tylko wpisywanie zysku i jeszcze płacenie od niego
    VATu - co z punktu widzenia podatków zupełnie by się nie opłacało :) Ale
    jeszcze spytam, czy to w ogóle byłoby legalne? Znaczy wpisywanie zysku ze
    sprzedaży czegoś, czego formalnie nie kupiłem?

    Pozdrawiam
    staff