  • 1. Data: 2006-11-24 21:16:12
    Temat: Kupować samochód teraz czy po nowym roku?
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Cześć,

    Mam zamiar kupić samochód na firmę (DG,KPiR,VAT).
    Czy korzystniej będzie zrobić to jeszcze w tym roku czy
    lepiej poczekać do następnego?

    Piotr

  • 2. Data: 2006-11-24 21:31:55
    Temat: Re: Kupować samochód teraz czy po nowym roku?
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

    > Mam zamiar kupić samochód na firmę (DG,KPiR,VAT).
    > Czy korzystniej będzie zrobić to jeszcze w tym roku czy
    > lepiej poczekać do następnego?

    Bierz teraz, nie zaplacisz podwojnego podatku :)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2006-11-25 00:25:03
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć,
    >
    > Mam zamiar kupić samochód na firmę (DG,KPiR,VAT).
    > Czy korzystniej będzie zrobić to jeszcze w tym roku czy
    > lepiej poczekać do następnego?
    >
    > Piotr

    osobowy obojętnie... ciężarowy TEORETYCZNIE po nowym
    roku (do 50k Euro...)

  • 4. Data: 2006-11-25 08:16:23
    Od: "WaldemarW" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Dariusz Stefan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PiotrB." <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > osobowy obojętnie... ciężarowy TEORETYCZNIE po nowym
    > roku (do 50k Euro...)

    a dlaczego? chodzi o amortyzację?

    pozdr

  • 5. Data: 2006-11-25 13:45:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 25 Nov 2006 01:25:03 +0100, Dariusz Stefan napisał(a):

    > osobowy obojętnie... ciężarowy TEORETYCZNIE po nowym
    > roku (do 50k Euro...)

    A VAT? Czy przypadkiem możliwość odliczenia VAT (60%, nie więcej niż
    6000PLN) nie pojawia się dopiero od 2007 roku?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 6. Data: 2006-11-25 14:08:54
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Dnia 24-11-2006 o 22:31:55 Baton <k...@N...fm> napisał:

    > Bierz teraz, nie zaplacisz podwojnego podatku :)

    tzn.?

    Piotr

  • 7. Data: 2006-11-25 14:21:54
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> w

    > A VAT? Czy przypadkiem możliwość odliczenia VAT (60%, nie więcej niż
    > 6000PLN) nie pojawia się dopiero od 2007 roku?

    Przypadkiem 60% od 2x sierpnia 2005, a wcześniej 50% jakiś czas było (przy
    osobowych)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2006-11-25 20:25:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Nov 2006, Baton wrote:

    > Bierz teraz, nie zaplacisz podwojnego podatku :)

    ??

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2006-11-25 20:51:45
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

    > tzn.?

    Tzn. za listopad (i a konto grudnia) :)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 10. Data: 2006-11-25 21:05:03
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Baton napisał(a):
    > Użytkownik "PiotrB." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tzn. za listopad (i a konto grudnia) :)

    Pod warunkiem, że to będzie jakiś grat o wartości max 3500 netto,
    pozwalającej go jednorazowo zamortyzować w miesiącu zakupu :)
    Andrzej