  • 1. Data: 2006-11-24 17:11:08
    Temat: faktura korygująca
    Od: "Tom" <t...@N...wp.pl>

    Witam,
    chciałbym zapytać w jaki sposób rozliczyć fakturę korygującą VAT w PKPiR za
    usługę wykupioną kilka miesięcy temu.
    Po miesiącu korzystania zrezygnowałem z tej usługi i wystawiono mi FK z datą
    w tym miesiącu.

    Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Marian

  • 2. Data: 2006-11-28 14:06:44
    Temat: Re: faktura korygująca
    Od: "Animi" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > za usługę wykupioną kilka miesięcy temu.
    > Po miesiącu korzystania zrezygnowałem z tej usługi i wystawiono mi FK z

    Wpisujesz do PKPiR w tym miesiącu ze znakiem "-"
    Pozdrawiam
    animi