  • Data: 2002-06-28 13:09:09
    Temat: Re: Kurs jezykowy jako KUP
    Od: "Tomek" <o...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    news:afhkab$hon$1@news.tpi.pl...
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Piękne. Naprawdę piękne.
    > A więc wiemy juz że przeciętny ubermensch z ulicy nie jest godzien twoich
    > usług.
    > Dlaczego więc jeszcze rozmawiasz z nami, śmiertelnikami, na tej liście?
    > Czy to Cię nie kala?
    >
    > Maddy

    Jeśli TYLKO tyle zrozumiałaś z moich wypowiedzi, to świadczy to tylko o
    Tobie. Rzeczywiście akurat z Tobą więcej na tej liście rozmawiać nie
    zamierzam. Myślę że Twoje wypowiedzi dadzą sporo do myślenia Twoim
    POTENCJALNYM klientom, których chyba zamierzasz "złapać" przez internet,
    wypowiadając się na tej liście - sama przecież napisałaś, że księgowością
    społecznie się nie zajmujesz ...
    Życzę równie dobrego samopoczucia w czasie kontroli.
    Tomek