  • 11. Data: 2002-06-28 11:52:23
    Temat: Re: Kurs jezykowy jako KUP
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Jun 2002, Tomek wrote:
    [...]
    >+ > Pozdrowienia, Gotfryd
    >+ > (klient doradców, żeby była jasność)
    >+
    >+ Zapytam jeszcze, czy jako "klient doradców" także uważasz, że księgowa czy
    >+ doradca ma prowadzić Twoją książkę tak, jak Ty mu każesz ?

    Nie wiem jak będę uważał w przyszłości ;), na razie prowadzę
    sam i do doradców łażę jak mi sie wydaje że potrzebuję porady :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2002-06-28 13:09:09
    Od: "Tomek" <o...@y...com>

    Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Piękne. Naprawdę piękne.
    > A więc wiemy juz że przeciętny ubermensch z ulicy nie jest godzien twoich
    > usług.
    > Dlaczego więc jeszcze rozmawiasz z nami, śmiertelnikami, na tej liście?
    > Czy to Cię nie kala?
    >
    > Maddy

    Jeśli TYLKO tyle zrozumiałaś z moich wypowiedzi, to świadczy to tylko o
    Tobie. Rzeczywiście akurat z Tobą więcej na tej liście rozmawiać nie
    zamierzam. Myślę że Twoje wypowiedzi dadzą sporo do myślenia Twoim
    POTENCJALNYM klientom, których chyba zamierzasz "złapać" przez internet,
    wypowiadając się na tej liście - sama przecież napisałaś, że księgowością
    społecznie się nie zajmujesz ...
    Życzę równie dobrego samopoczucia w czasie kontroli.
    Tomek

  • 13. Data: 2002-06-28 14:14:01
    Od: Stootch <s...@s...ebox.pl>

    Użytkownik Magdalena Woloszyk napisał:

    > Piękne. Naprawdę piękne.
    > A więc wiemy juz że przeciętny ubermensch z ulicy nie jest godzien twoich
    > usług.

    Wiesz, gdy zaczynałem działalność, rzeczywiście "łapałem" klientów.
    Teraz tę robotę odwala renoma firmy i dobra marka produktów. Klientów
    nadal traktuję tak samo, ale nie muszę już za nimi ganiać - sami
    przychodzą. I chyba taki był sens wypowiedzi Tomka.

    > Dlaczego więc jeszcze rozmawiasz z nami, śmiertelnikami, na tej liście?
    > Czy to Cię nie kala?

    Po co od razu tryskać jadem?

    Stootch

  • 14. Data: 2002-06-28 20:49:10
    Od: "Tomek" <o...@y...com>

    Użytkownik "Stootch" <s...@s...ebox.pl> napisał w wiadomości

[...]

    Cieszę się, że tak to właśnie odebrałeś. Swoją pozycję buduje się przez parę
    ładnych lat, tylko trzeba chcieć ją budować.
    Tomek