  • 1. Data: 2007-01-04 21:35:25
    Temat: Kwartalne zaliczki na PD
    Od: t <r...@o...pl>

    Głównie do Gotfryda ale może kto inny juz przerobił -
    do przejścia na kwartalne zaliczki w 2007 wystarczy
    zwykłe pisemko czy jeszcze jakiś szpecjał jest potrzebny?
    pozdr

  • 2. Data: 2007-01-04 21:54:01
    Temat: Re: Kwartalne zaliczki na PD
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Głównie do Gotfryda ale może kto inny juz przerobił -
    > do przejścia na kwartalne zaliczki w 2007 wystarczy
    > zwykłe pisemko czy jeszcze jakiś szpecjał jest potrzebny?
    > pozdr

    Mnie wystarczyło zwykłe.

    marekz

  • 3. Data: 2007-01-04 22:14:04
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 04-01-2007 o 22:54:01 MarekZ <m...@w...irc.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Mnie wystarczy?o zwyk?e.

    Dziex, tak myślałem ale że nie lubie się wracać to pytam :)

    pozdr

  • 4. Data: 2007-01-05 00:00:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Jan 2007, t wrote:

    > do przejścia na kwartalne zaliczki w 2007 wystarczy
    > zwykłe pisemko czy jeszcze jakiś szpecjał jest potrzebny?

    Wg przepisu zwykłe pismo, moje łyknęli i jeszcze "reklamacji"
    (czyli wezwania celem wyjaśnienia co jest nie tak) nie
    dostałem ;>, dedukuję że nie było źle!

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-01-05 08:33:28
    Od: Pulsar <p...@P...pl>

    swego czasu t wymyśliwszy stworzył(a):

    (...)

    A czy wspólnicy SC, która nie ma obrotu 800 tys EURO mogą się także
    rozliczać kwartalnie?

    Pozdrawiam!

    --
    don't eat the yellow snow
    www.boogiemen.art.pl

  • 6. Data: 2007-01-05 10:35:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Jan 2007, Pulsar wrote:

    > A czy wspólnicy SC, która nie ma obrotu 800 tys EURO mogą się także
    > rozliczać kwartalnie?

    A dlaczego by nie? Wiem - jak mają jeszcze "indywidualną" DG albo
    udziały w innej SC lub SJ i *łącznie* przekraczają 800 kEU :)
    IMO nie liczy się obrót spółki, podatek jest "osobisty" - każdy podatnik
    (wspólnik) sam *osobno* określa czy nie przekroczył limitu :)
    Jak taka SC jest jedynym źródłem z DG, to możliwości przekroczenia
    nie ma :) więc... tak.

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2007-01-05 11:06:55
    Od: Pulsar <p...@P...pl>

    swego czasu Gotfryd Smolik news wymyśliwszy stworzył(a):

    > A dlaczego by nie?

    Ok, dzięki!

    --
    don't eat the yellow snow
    www.boogiemen.art.pl

  • 8. Data: 2007-01-05 12:13:13
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj t,

    W Twoim liście datowanym 4 stycznia 2007 (22:35:25) można przeczytać:
    t> Głównie do Gotfryda ale może kto inny juz przerobił -
    t> do przejścia na kwartalne zaliczki w 2007 wystarczy
    t> zwykłe pisemko czy jeszcze jakiś szpecjał jest potrzebny?
    t> pozdr

    chciałem tylko zwrócić grupowiczom uwagę, że nasi wspaniali
    prawodawcy wymyślili w nowej ustawie, że "mały podatnik"
    (czyli ten, który może korzystać z kwartalnego rozliczania,
    to ten który nie przekroczył obrotu 800.000 Euro ALE LICZĄC
    ŁĄCZNIE Z VATEM NALEŻNYM !!!
    art. 5a pkt 20 nowej ustawy

    Art. 5a. Ilekroć w ustawie jest mowa o:
    20) małym podatniku - oznacza to podatnika, u którego wartość
    przychodu ze sprzedaży (wraz z kwotą należnego podatku od
    towarów i usług) nie przekroczyła w poprzednim roku podatkowym
    wyrażonej w złotych kwoty odpowiadającej równowartości 800 000 euro;

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas