  • 1. Data: 2007-01-04 14:14:36
    Temat: Sprzedaż samochodu pracownikowi
    Od: "Sławek" <s...@w...pl>

    Witm.

    Mam taki problem. Czy firma przy sprzedaży środka trwałego pracownikowi musi
    zarejestrować sprzedaż na kasie fiskalnej ? Otrzymałem informację, że musi,
    ale
    przy rejestracji samochodu zakupionego od firmy potrzebuję faktury zakupu.
    Czy sama faktura VAT wystawiona na pracownika nie wystarczy ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2007-01-04 23:58:14
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu pracownikowi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Jan 2007, Sławek wrote:

    > ale
    > przy rejestracji samochodu zakupionego od firmy potrzebuję faktury zakupu.

    A co przeszkadza w wystawieniu paragonu i faktury?
    Oczywiście paragonu się NIE wydaje.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-01-05 10:13:48
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Oczywiście mogę tak zrobić, ale mam pytanie czy wystawienie paragonu
    fiskalnego jest konieczne ?
    Do tej pory wystawiano tylko faktury VAT na sprzedaż środków trwałych
    pracownikom.

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0701050057340.2340@athlon64...

  • 4. Data: 2007-01-05 10:48:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Jan 2007, Piotr wrote:

    > Oczywiście mogę tak zrobić, ale mam pytanie czy wystawienie paragonu
    > fiskalnego jest konieczne ?

    A to nie wiem czy w tym konkretnym przypadku - jednak jakieś wyłączenia
    (bezwzględne) ze zwolnienia z KF w tej chwili są.
    Na razie nikt nie rzucił linkiem do zaktualizowanej treści jednolitej
    (a jako niezainteresowanemu zwalczać mi się tego nie chciało :))

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-01-05 11:25:41
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0701051146240.3908@a64wrk...
    .
    > Na razie nikt nie rzucił linkiem do zaktualizowanej treści jednolitej

    tu są różne takie :)
    http://www.gofin.pl/7,35,27170,509.html

    > (a jako niezainteresowanemu zwalczać mi się tego nie chciało :))

    a mnie z tego samego powodu nie chce się czytać :)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-01-05 13:18:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Jan 2007, my way wrote:

    > tu są różne takie :)
    > http://www.gofin.pl/7,35,27170,509.html
    [...]
    > a mnie z tego samego powodu nie chce się czytać :)

    Pytań też :)
    Tam gdzie podałeś leżą treści aktów - a nie ujednolicone.

    To rozporządzenie pewnie się ujednoliconego tekstu urzędowego
    nie doczeka, a czytanie nowelizacji z odesłaniami jest mało
    strawne i jak się samemu nie ma noża na gardle niewykonalne ;)
    Może ktoś wystawi *nieoficjalny* tekst *jednolity* a nie "skreśla
    się w par X zdanie drugie słowa..." - w tym jest problem.

    pzdr, Gotfryd