  • 1. Data: 2002-08-17 03:30:51
    Temat: Kwaśniewski i Papież
    Od: "Bożena Niedźwiecka" <k...@h...com>

    Do jakich granic siega hipokryzja i bezczelnosc, obluda.

    Prezydent ma nadal czelnosc i odwage stanac obok Ojca Swietego. Udaje nadal,
    ze nic sie w Kaliszu nie stalo. Nadal nie stac go na slowa przeprosin. W
    Jedwabnem przepraszal.

    Dziś, Ojciec Tadeusz Rydzyk powiedział, że ONI, nie mogąc Go zniszczyć,
    będą chcieli Go wykorzystać. Do swoich celów.

    Powyżej mamy przykład. Odkąd istnieje Gazeta Wyborcza, jest ona wiodącym
    organem walczącym z katolicyzmem, z polskim Kościołem, i z Polską. Robią to
    bez przerwy, bez skrupułów.

    I nagle - Michnik, Kwaśniewski i inni - zmieniają skórę, ubierają ornat, i
    dzwonią ogonami na mszę. "Potrzebujemy Jego nauki i Jego osoby", pisze GW. O
    ile wierzę w drugi człon tego zdania (o tak, ONI potrzebują osoby Papieża,
    aby przekręcając Jego słowa zamydlić nam w głowach), o tyle pierwszy jest
    kłamstwem. Bowiem przyjęcie słów i nauki Ojca Świętego nie wyraża się w
    słowach - wyraża się w uczynkach.

  • 2. Data: 2002-08-17 10:42:20
    Temat: Re: Kwaśniewski i Papież
    Od: "eland" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik Bożena Niedźwiecka <k...@h...com> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:ajkflk$cu9$...@s...icm.edu.pl...
    > Do jakich granic siega hipokryzja i bezczelnosc, obluda.

    Droga Bożeno!

    Na tej liście znajdziesz technokratów, przedsiębiorców lub walczących z
    diabłem biurokracji podatkowej. Twoje diabły zwalczane są na innych listach.
    Odrobinę wyrozumiałości dla nas grzesznych
    Mariusz

  • 3. Data: 2002-08-17 11:28:28
    Od: "klon Boukuna" <k...@h...com>

    Użytkownik eland <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajl9al$k8u$...@n...tpi.pl...

> [...]
    listach.
    > Odrobinę wyrozumiałości dla nas grzesznych

    Masz moje miłosierdzie :-)

  • 4. Data: 2002-08-17 12:39:34
    Od: "Piotr R." <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "eland" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    listach.
    > Odrobinę wyrozumiałości dla nas grzesznych

    Amen
    Piotr R.

  • 5. Data: 2002-08-17 18:30:10
    Od: "milka" <m...@p...onet.pl>

    to się nazywa marketing polityczny
    obłudą też jest to że Pol zapewnia nas że w 5 lat wybuduje 500 km autostrad

    milka
    P.S. jak nie mogli Go przeskoczyć to objedą
    Użytkownik "Bożena Niedźwiecka" <k...@h...com> napisał w
    wiadomości news:ajkflk$cu9$1@sunsite.icm.edu.pl...

  • 6. Data: 2002-08-18 07:59:11
    Od: "Sławwomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > aby przekręcając Jego słowa zamydlić nam w głowach), o tyle pierwszy jest
    > kłamstwem. Bowiem przyjęcie słów i nauki Ojca Świętego nie wyraża się w

    Koleżanko Bożeno - kolega eland ujął to bardzo oględnie. Masz takie
    spojrzenie na rzeczywistość - TWOJA sprawa. Ale nie narzucaj swego
    spojrzenia, poglądów innym. KAŻDY ma prawo do swego zdania. Ale - nie
    zaśmiecaj grupy postami nie na temat.

  • 7. Data: 2002-08-18 17:16:05
    Od: "Adam" <a...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Sławwomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | spojrzenie na rzeczywistość - TWOJA sprawa. Ale nie narzucaj swego
    | spojrzenia, poglądów innym. KAŻDY ma prawo do swego zdania. Ale - nie
    ______________________________

    Kolego Slawwomirze - mysle, ze tak podstawowe sprawy jakie poruszyla Bozena
    sa wlasciwe na kazdej grupie - bo dotycza wszystkich "technokratów,
    przedsiębiorców lub walczących z diabłem biurokracji podatkowej" też!

    Prosze, nie baw sie w cenzora i pozwol innym wyrazac swoje poglady!

    Smieci na grupie to zdania typu: "kazdy ma prawo ..."

    pozdrawiam
    (szczegolnie Bozene)

    Adam

  • 8. Data: 2002-08-18 17:20:46
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    nie miejsce na takie dyskusje , sa inne grupy wlasciwe do tej dyskusji

  • 9. Data: 2002-08-18 19:26:20
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Użytkownik "Adam" <a...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Prosze, nie baw sie w cenzora i pozwol innym wyrazac swoje poglady!
    >
    > Smieci na grupie to zdania typu: "kazdy ma prawo ..."

    A co to ma wspolnego z podatkami???

  • 10. Data: 2002-08-18 20:58:06
    Od: "Sławwomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > sa wlasciwe na kazdej grupie - bo dotycza wszystkich "technokratów,
    > przedsiębiorców lub walczących z diabłem biurokracji podatkowej" też!

    Nikomu nie odmawiam prawa do własnych poglądów. Ale to nie ta grupa. To co
    piszesz "podstawowe sprawy jakie poruszyła Bożena są włąściwe na każdej
    grupie" - toż to czyste szaleństwo! Wystarczy jedna grupa. To TY odmawiasz
    prawa innym do własnego zdania.

    > Prosze, nie baw sie w cenzora i pozwol innym wyrazac swoje poglady!

    Nie bawię się w cenzora. To raczej TY to czynisz!

    > Smieci na grupie to zdania typu: "kazdy ma prawo ..."

    Zastanów się co piszesz!

    > pozdrawiam
    > (szczegolnie Bozene)
    >
    > Adam

    Nie ma nic przeciwko Bożenie - ale - Twoje wypowiedzi są co najmniej nie na
    miejscu. To widać, słychać i czuć.

    Pozdrawiam.