  • 11. Data: 2002-08-19 08:00:37
    Temat: Re: Kwaśniewski i Papież
    Od: "Grzesznica" <a...@p...com.pl>

    > Bozena
    > >
    > CIACH CIACH !!!

    Drodzy rodacy !

    Dla mnie najwyższym autorytetem jest Ojciec Aleksander,
    a dla Koleżanki Bożeny Vater Podgrzybek .

    Ale miejscem dla tej dyskusji nie jest ta grupa - KONIEC.

    Anna

  • 12. Data: 2002-08-19 08:08:50
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Do jakich granic siega hipokryzja i bezczelnosc, obluda.

    Kwaśniewski to pikuś, Lechu Miller to dopiero jest model! Chyba nie ma na ty
    m świecie człeka na którego plecach by się nie potrafił podwieźć (chociaż wy
    raźnie preferuje damskie)

  • 13. Data: 2002-08-19 08:16:11
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Hipokryzją jest raczej mówienie, że przyjęcie nauki Ojca Świętego wyraża się
    w uczynkach i jednoczesne osądzanie bliźniego. Papież jest wielki właśnie
    dlatego, że zawsze staje ponad wszelkimi podziałami i nie osądza innych.
    Lepiej jest zająć się własnym sumieniem, albowiem odpowiada się jedynie za
    własne uczynki. Dlaczego ich czyny mają być sądzone Twoim sumieniem?
    Zamiast dawać upust niechęci do innych ludzi, lepiej jest dobrymi uczynkami
    poświadczać swoją wiarę. Również to, co się mówi powinno być dowodem, iż nie
    tylko się słucha, ale również słyszy się Ojca Świętego.
    Pozdrawiam
    Anna
    P.S. Wiem, że to nie jest dyskusja na tę grupę, ale jednak chciałam
    odpowiedzieć.

    Użytkownik "Bożena Niedźwiecka" <k...@h...com> napisał w
    wiadomości news:ajkflk$cu9$1@sunsite.icm.edu.pl...

  • 14. Data: 2002-08-19 10:46:00
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzesznica" <a...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a dla Koleżanki Bożeny Vater Podgrzybek .
    >
    > Ale miejscem dla tej dyskusji nie jest ta grupa - KONIEC.

    Troche kultury by sie tez przydalo nie ?
    Albo lepiej nie pisac na grupe i nie smrodzic .

    --
    Jacek

  • 15. Data: 2002-08-19 11:03:55
    Od: "n...@w...pl" <n...@5...pl>

    B I N G O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 16. Data: 2002-08-19 11:05:13
    Od: "n...@w...pl" <n...@5...pl>

    Użytkownik "Jacuo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Troche kultury by sie tez przydalo nie ?
    > Albo lepiej nie pisac na grupe i nie smrodzic .

    A o jakim smrodzie przyjacielu mówisz?

  • 17. Data: 2002-08-19 11:11:53
    Od: "n...@w...pl" <n...@5...pl>

    Użytkownik "Anna" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrawiam
    > Anna
    > P.S. Wiem, że to nie jest dyskusja na tę grupę, ale jednak chciałam

    Część postu wyciąłem.

    Przecież nikt nie krytykuje Papieża!
    Ale wywody na ten temat winny odbywać się w innej grupie. A Narzucanie
    swoich poglądów innym - jest co najmniej nie fair.
    Chcesz tak myśleć - Twoja sprawa. Ale uszanuj zdanie innych. Tak jak to robi
    właśnie Papież.

    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2002-08-19 15:39:42
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik "n...@w...pl" <n...@5...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież nikt nie krytykuje Papieża!

    Ależ nie nie mówię, że ktoś krytkuję Papieża!!!! Ja się tylko dziwię, że
    osoba, która uważa, że przyjęcie nauki Ojca Świętego objawia się w
    uczynkach, jednocześnie ocenia innego człowieka ( w tym przypadku prezydenta
    Kwaśniewskiego)

    Anka

  • 19. Data: 2002-08-19 16:04:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Użytkownik "n...@w...pl" <n...@5...pl> napisał w wiadomości

    A czemu nie? To jakies przestepstwo?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 20. Data: 2002-08-19 18:06:53
    Od: "Sławwomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    > A czemu nie? To jakies przestepstwo?
    >

    > Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    Witaj Magdo,

    Też tak uważam. Ale niektórymi osobami nie sposób logicznie rozmawiać, czy
    dyskutować. ONE wiedzą swoje.

    Pozdrawiam serdecznie.