  • 21. Data: 2002-08-20 06:45:09
    Temat: Re: Kwaśniewski i Papież
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Też tak uważam. Ale niektórymi osobami nie sposób logicznie rozmawiać,
    czy
    > dyskutować. ONE wiedzą swoje.

    To nie przestępstwo lecz, z której by strony nie spojrzeć, zwykła głupota.

  • 22. Data: 2002-08-20 08:37:18
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Prezydent ma nadal czelnosc i odwage stanac obok Ojca Swietego. Udaje
    nadal,
    > ze nic sie w Kaliszu nie stalo. Nadal nie stac go na slowa przeprosin. W
    > Jedwabnem przepraszal.

    Różnica jest taka, że papież dał prezydentowi podarunek (różaniez w
    czerwonym etui - jaja nieee?) i odwrotnie też miało to miejsce. Oni
    wyciągają rece do zgody i wspólnej pracy dla dobra Polski, której teraz
    potrzebna każda para pracujących rąk, a tacy jak Ty sieją wrogość i
    nienawiść.
    Twój papież chyba nie mówił o sianiu nienawiści i wrogości wśród Polaków a
    zupełnie coś przeciwnego.
    :))))))

    Pozdrawiam fart
    :))))))))
    -------
    szanuj wroga swego
    możesz mieć gorszego

  • 23. Data: 2002-08-20 09:24:50
    Od: "klon Boukuna" <k...@h...com>

    Użytkownik fart <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajsv0u$9n4$...@n...onet.pl...

> [...]
    > nienawiść.
    > Twój papież chyba nie mówił o sianiu nienawiści i wrogości wśród Polaków

    Polaków - zgoda!
    Ale nie Stolzmanów - Żydów!

  • 24. Data: 2002-08-20 10:23:55
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > A co to ma wspolnego z podatkami???

    No jak to co?
    Moje podatki idą również na działalność kościoła.

    pozdrawiam
    fart
    P:)))))))
    szanuj wroga swego
    możesz mieć gorszego

  • 25. Data: 2002-08-20 11:49:42
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "fart" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No jak to co?
    > Moje podatki idą również na działalność kościoła.

    A na co ida podatki duchownych?

    Karol

  • 26. Data: 2002-08-20 11:54:33
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "fart" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A na co ida podatki duchownych?

    Na papier toaletowy w MF. Na nic więcej nie starczy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 27. Data: 2002-08-21 22:35:05
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@m...ariadna.pl>

    > I nagle - Michnik, Kwaśniewski i inni - zmieniają skórę, ubierają ornat, i
    > dzwonią ogonami na mszę. "Potrzebujemy Jego

    organami sie nie dzwoni, tylko gra.

  • 28. Data: 2002-08-29 07:35:31
    Od: "news" <j...@f...net.pl>

    Brawo Mariusz!
    Dałeś dowód wysokiego taktu ,odpisując w ten sposób na list tej "porąbanej"
    dewotki z kręgu "świętobliwego Rydzyka"