    From: "MarkX" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kwota opodatkowania wg stawki 10%?
    Date: Sun, 1 Mar 2009 22:52:44 +0100

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.up4tu5hul60ql1@unk...

    > Jeśli płacisz miesięcznie, to pierwszy podatek do 20. kwietnia,
    > a pierwsza składka zdrowotna do 10. kwietnia. Możesz zdrowotną
    > zapłacić wcześniej, jeszcze w marcu - i wtedy nie będziesz musiał
    > płacić nawet tego pierwszego podatku.

    Dzieki. No to lecimy dalej :)

    Jestem na ryczalcie + kasa fiskalna, zwolniony z vat.

    Sprzedaje cos wysylkowo za 200 zl. Koszt wysylki 10zl. Kupujacy wplaca mi na
    konto 210 zl. Nabijam na kase fiskalna "towar x" za 210 zl i od tego place
    3% podatku. Czy urzad sie do tego nie doczepi? Czy moze musze to rozbic
    odobno na pozycje "towar x" 200zl i wysylka 10zl? Jezeli osobno, to czy
    wysylke bede musial opodatkowac wg stawki takiej jak za uslugi (chyba 9%)?
    Przypominam, ze w moim przypadku wszystkie towary wychodza na paragonie
    fiskalnym bez stawki VAT (bo zwolniony).

    MarkX