  • Data: 2003-04-19 07:55:51
    Temat: Re: Kwota zwalniajaca od zlozenia PIT
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> szukaj wiadomości tego autora

    Diana w <jnrswhnap92p$.t9w6qeb82qkl$.dlg@40tude.net> zeznal:
    > Jeśli ktoś był w 2002 roku rachmistrzem i nie osiągnął żadnego innego
    > dochodu oraz Urząd Statystyczny przysłał do domu PIT8B,to też musi
    > wypełniać i składać PIT37?
    > Bardzo mi zależy na konkretnej odpowiedzi.

    mialem ten sam problem i dlatego ze nie udzielono mi jednoznacznej
    odpowiedzi pojechalem wczoraj do US i tam mila pani (zdarzaja sie :)
    powiedziala ze jak sie zarobilo <2790 to nie trzeba skladac PITa
    rocznego, tak tez wczesniej powiedziala ksiegowa mojego mojca w firmie,
    ale ona nie musi sie znac wie bylem w US

    --
    Panie, zainstalowałem Windows...
    - Tak?