  • 1. Data: 2003-04-17 20:07:38
    Temat: Kwota zwalniajaca od zlozenia PIT
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Jaka jest kwota do ktorej nie trzeba skaldac PITa? na www.mf.gov nie moge znalesc...

    --
    Dobry programista wiesza się razem ze swoim programem

  • 2. Data: 2003-04-18 06:35:23
    Temat: Re: Kwota zwalniajaca od zlozenia PIT
    Od: "Ewa" <e...@a...waw.pl>

    Na rok 2003 jest to kwota 2789,89 zł. 19% tej kwoty jest to 530,08 zł czyli
    kwota wolna od podatku.
    Ewa

    Użytkownik "kowal" <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisał
    w wiadomości news:b7n1ia$gdt$1@hal9000.inds.pl...

  • 3. Data: 2003-04-18 06:54:41
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Na rok 2003 jest to kwota 2789,89 zł. 19% tej kwoty jest to 530,08 zł
> [...]

    A o jakim PIT mowa ?

    Karol

  • 4. Data: 2003-04-18 07:27:12
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Karol w <b7o7le$6gg$1@foka.acn.pl> zeznal:
    > moge
    >
    > A o jakim PIT mowa ?

    PIT od osob fizycznych

    --
    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz,
    budujesz, a potem... modlisz się

  • 5. Data: 2003-04-18 07:28:34
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Ewa w <b7o69i$1c85$1@news.atman.pl> zeznal:
    > Na rok 2003 jest to kwota 2789,89 zł. 19% tej kwoty jest to 530,08 zł czyli
    > kwota wolna od podatku.

    tyle znalazlem na stronie MF tylko niegdzie nie jest napisane ze jak zrobilem
    <2789,89 to nie musze skladac PIT'a. Masz moze jaka podstawe prawna?

    Dzieki za odpowiedz

  • 6. Data: 2003-04-18 07:50:59
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kowal" <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisał
    w wiadomości news:b7o9cg$60h$1@hal9000.inds.pl...
    > Karol w <b7o7le$6gg$1@foka.acn.pl> zeznal:

    > PIT od osob fizycznych

    Re : To PIT-y od osób "niefizycznych" (np prawnych) też pojawiły się ? W tym
    kraju właściwie już nic nie może zadziwić.
    AR

  • 7. Data: 2003-04-18 08:06:56
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kowal" <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisał
    w wiadomości news:b7o9f2$60h$2@hal9000.inds.pl...
    > Ewa w <b7o69i$1c85$1@news.atman.pl> zeznal:
    >
    > tyle znalazlem na stronie MF tylko niegdzie nie jest napisane ze jak
    zrobilem
    > <2789,89 to nie musze skladac PIT'a. Masz moze jaka podstawe prawna?

    I dlatego pytam sie jaki PIT.
    Jezeli roczny, to obawiam sie ze musisz skladac.
    A jezeli PIT-5 to w archwium znajdziesz duzo postow na ten temat.

    Karol

  • 8. Data: 2003-04-18 08:07:02
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Andrzej R. w <b7ob1e$3c2$1@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:

> [...]
    >
    > Re : To PIT-y od osób "niefizycznych" (np prawnych) też pojawiły się ? W tym
    > kraju właściwie już nic nie może zadziwić.

    yy pakt debiliz :P ale jak pislem bylem z deka zaspany :P

    --
    Rozmawia dwóch adminów:
    - Wiesz, wczoraj mój kumpel uszkodził w ciągu 5 min serwer.

  • 9. Data: 2003-04-18 08:12:32
    Od: "Ewa" <e...@a...waw.pl>

    W ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych. Zeznanie podatkowe składa
    się wtedy gdy występuje podatek do zapłaty

  • 10. Data: 2003-04-18 08:16:47
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Karol w <b7obpe$95j$1@foka.acn.pl> zeznal:
    > I dlatego pytam sie jaki PIT.
    > Jezeli roczny, to obawiam sie ze musisz skladac.
    > A jezeli PIT-5 to w archwium znajdziesz duzo postow na ten temat.

    roczny, zara pojade do US i sie dowiem...

    --
    Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    - Dokąd jedziemy?