  • Data: 2002-09-26 06:59:40
    Temat: Re: LEASING [HELP]
    Od: "Remek" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "H@RRY" <r...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    news:amsnlt$i77$1@ftp.icpnet.pl...
    > ... chciałbym zakupić nowe auto (kombi, z kratką, volvo) o wart. ok. 100
    000
    > zł
    > ... znacie firmy leasingowe godne polecenia?
    > ... jakie są korzyści i jakie ryzyko tego typu transakcji?
    > ... do kiedy można zarejestrować auto z kratką jako ciężarowe ... są
    jakieś
    > terminy zmiany ustawy?
    >
    > z góry dziękuję
    >
    > HARRY

    Np. KREDYTLease (www.kredytlease.pl), polecam bo sam u nich brałem samochód,
    firma też raczej pewna. Co do opłacalnosci to będziesz musiał chyba wziać
    oferty z kliku firm zsumować wszystkie opłaty i dostanisz gdzie ci sie
    opłaca a gdzie nie. Niektóre firmy mają jakies kaucje itd... to też jest
    istotne żeby pieniądze nie "leżały" jako kaucja.
    Co do kratki to w przypadku kombi możesz chyba spać spokojnie, z tego co
    wyczytałem to mają ochotę połozyć łapę na 5-cio drzwiowych (sedany już nie
    mogą być ciężarowe).

    Remek
    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
    GG: 397586