  • 1. Data: 2002-09-25 16:18:56
    Temat: LEASING [HELP]
    Od: "H@RRY" <r...@m...icpnet.pl>

    ... chciałbym zakupić nowe auto (kombi, z kratką, volvo) o wart. ok. 100 000

    ... znacie firmy leasingowe godne polecenia?
    ... jakie są korzyści i jakie ryzyko tego typu transakcji?
    ... do kiedy można zarejestrować auto z kratką jako ciężarowe ... są jakieś
    terminy zmiany ustawy?

    z góry dziękuję

    HARRY

  • 2. Data: 2002-09-25 19:57:44
    Temat: Re: LEASING [HELP]
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > ... chciałbym zakupić nowe auto (kombi, z kratką, volvo) o wart. ok.
    100 000
    > zł
    > ... znacie firmy leasingowe godne polecenia?

    Może Clif? ;-)))

    CEZ

    PS
    Bardzo podoba mi się
    powitanie na ich stronie.

  • 3. Data: 2002-09-25 20:42:20
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    moim zdaniem jedyne naprawde wiarygodne w tej chwili to BZ WBK Leasing i
    Europejski
    pozdrawiam Kinga

  • 4. Data: 2002-09-25 21:15:25
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Użytkownik "H@RRY" <r...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ... jakie są korzyści i jakie ryzyko tego typu transakcji?
    > ... do kiedy można zarejestrować auto z kratką jako ciężarowe ... są
    polecam EFL

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>

  • 5. Data: 2002-09-25 21:50:30
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Sep 2002, cef wrote:

> [...]
    >+ 100 000
    >+ > zł
    >+ > ... znacie firmy leasingowe godne polecenia?

    Yps, daj -:> bo a nuż gość nie wie co z Clifem i skorzysta :]

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-09-26 06:59:40
    Od: "Remek" <r...@s...com.pl>

> [...]
    > ... jakie są korzyści i jakie ryzyko tego typu transakcji?
    > ... do kiedy można zarejestrować auto z kratką jako ciężarowe ... są

    Np. KREDYTLease (www.kredytlease.pl), polecam bo sam u nich brałem samochód,
    firma też raczej pewna. Co do opłacalnosci to będziesz musiał chyba wziać
    oferty z kliku firm zsumować wszystkie opłaty i dostanisz gdzie ci sie
    opłaca a gdzie nie. Niektóre firmy mają jakies kaucje itd... to też jest
    istotne żeby pieniądze nie "leżały" jako kaucja.
    Co do kratki to w przypadku kombi możesz chyba spać spokojnie, z tego co
    wyczytałem to mają ochotę połozyć łapę na 5-cio drzwiowych (sedany już nie
    mogą być ciężarowe).

    Remek
    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
    GG: 397586

  • 7. Data: 2002-09-26 07:04:18
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    ja jestem zadowolony z
    raiffeisen leasing - podobno jeden z najtańszych

    --
    pozdrawiam
    Jarek [sphinx]

  • 8. Data: 2002-10-04 21:42:48
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

> [...]
    > ... jakie są korzyści i jakie ryzyko tego typu transakcji?
    > ... do kiedy można zarejestrować auto z kratką jako ciężarowe ... są

    leasing??? od pewnego czasu wszystkim szczerze to odradzam. Zobacz
    www.stowarzyszenie.org a tez Ci sie odechce leasingu.Nigdy nie mozna miec
    100 % pewnosci
    WT

  • 9. Data: 2002-10-08 20:29:04
    Od: "j709" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> napisał w wiadomości

    > leasing??? od pewnego czasu wszystkim szczerze to odradzam. Zobacz
    > www.stowarzyszenie.org a tez Ci sie odechce leasingu.Nigdy nie mozna miec
    > 100 % pewnosci
    > WT

    Czy ścinasz łeb posłańcowi, gdy przynosi ci złą nowinę ? No to nie pluj na
    leasing, tylko na naiwność korzystających z leasingu, którzy podpisują umowy
    zapominając, że wynikają z nich ich uprawnienia i obowiązki i nie
    interesując się jak one wyglądają w umowie. Jeden naiwny skarży się, że
    spłacił 70% wartości samochodu, który zginął a całe odszkodowanie zatrzymała
    firma leasingowa. Czuje się wydutkany. Czemu dopiero teraz. Wydutkali go już
    wtedy, gdy podpisywał taką umowę. Inny (a było ich parę tysięcy)
    podpisywali umowy, zobowiązując się w razie zerwania umowy zapłacić
    wszystkie pozostałe opłaty, w kwotach NOMINALNYCH a w łaskawych firmach
    zmniejszonych o dyskonto 5%. A banki brały wtedy za kredyt koło 30%, zaś
    firmy leasingowe powyżej 40% rocznie. Podpisałbyś coś takiego ??? To
    dlaczego oni podpisywali ???? Nasi przedsiębiorcy zbyt często chcą wolnego
    rynku - ale żeby przy tym Państwo zagwarantowało im ochronę ich interesów,
    kontrolując każdą umowę itp.
    j.