eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLaptop z USA za 99$ + 600$ przesyłka - kwestie cła i VAT'u. › Re: Laptop z USA za 99$ + 600$ przesyłka - kwestie cła i VAT'u.
  • Data: 2007-11-18 16:47:12
    Temat: Re: Laptop z USA za 99$ + 600$ przesyłka - kwestie cła i VAT'u.
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    ^^MAg^^ wrote:
    > Skąd informacja, że nie ma cła na elektronikę z USA? nie mogę tego
    > nigdzie znaleźć.

    Nie napisałem, że nie ma cła na elektronikę tylko, że nie ma cła na laptopy.

    Google Twoim przyjacielem --> http://www.mg.gov.pl/Clo/TaryfaCelna/

    > A jaka jest procedura rozliczenia takiego zakupu np w przypadku Sp. z
    > o.o.? Zamawiam coś, płacę przychodzi paczka idę do urzędu celnego i tam
    > wszystko załatwiam + mogę sobie to wrzucić w koszty?

    Procedura jest podobna. Musisz tylko dostarczyć inne kwity niż dla osób
    fizycznych nie prowadzących DG.

    A to czy sobie możesz wrzucić w koszty czy nie, to jest - jak zapewne
    wiesz - już zupełnie inna bajka.

    Pozdrawiam

    Piotrek