    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Leasing czy kredyt z "rata balonowa"?
    Date: Fri, 02 Jul 2004 09:34:17 +0200

    Użytkownik SelfMadeMan napisał:
    > Użytkownik "Piotr R." <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > niektórych

    > Wiem o tym, lecz na ten temat USy sa podzielone.

    Nie bardzo rozumiem gdzie te zdania maja byc podzielone?
    Przepis jest jasny a więc wygląda na to że zdania US wahaja się pomiedzy
    "przepis nalezy stosowac" i "przepis jest nieważny, olewajmy też inne
    przepisy wydane przez MF na odstawie delegacji ustawowej".

    Masz te podzielone zdania na pismie? Czy to tylko zasłyszane wypowiedzi
    anonimowych urzędników którzy sami nie do końca znają najnowsze
    regulacje prawne?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl