  • 1. Data: 2004-03-01 10:52:52
    Temat: Leasing i paliwo
    Od: Tomek <t...@n...com>

    Czesc

    VAT od jakiej ilosci paliwa mozna odliczac prowadzac DG, jesli mam
    samochod w leasingu zarejestrowany jako ciezarowy?
    Czy w ogole jest jakies ograniczenie ?

    T.

  • 2. Data: 2004-03-01 20:46:19
    Temat: Re: Leasing i paliwo
    Od: "pito" <p...@a...pl>

    NI MA OGRANICZENIA jesli jest u ciebie jako srodek trwaly
    Uzytkownik "Tomek" <t...@n...com> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2004-03-02 09:38:16
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    > NIE MA OGRANICZENIA jesli jest u ciebie jako srodek trwaly

    Co Ty gościu opowiadasz? Jak samochód może być środkiem trwałym
    leasingobiorcy?

    No właśnie ktoś wie, czy są jakieś ograniczenia? Ja wiem, że lepiej nie
    brać faktur na których jest zakup paliwa przekraczający pojemność baku :-)

    zdrowie!
    MK.

  • 4. Data: 2004-03-02 18:37:11
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    MK <i...@o...pl> wrote:

> [...]
    > brać faktur na których jest zakup paliwa przekraczający pojemność baku :-)

    A co mam począć jak bak "katalogowo" ma 45 litrów,
    a wlać można kilka l więcej (rura wlewowa, tzw."odpowietrznik") ?

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-

  • 5. Data: 2004-03-02 18:55:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    [...]

    > A co mam począć jak bak "katalogowo" ma 45 litrów,
    > a wlać można kilka l więcej (rura wlewowa, tzw."odpowietrznik") ?

    Bak w Lanosie ma 48 litrów. Zdarzało mi się doeżdżać do stacji
    podatkowej na oparach - max. 2 litry w baku było. 46 litrów normalne
    tankowanie + 7 litrów mieści się w rurze i odpowietrzeniach + 6 litrów
    do kanisterka. I już mamy 59 litrów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl