  • 1. Data: 2004-03-01 10:55:51
    Temat: Szkolenia i VAT
    Od: Tomek <t...@n...com>

    Czesc

    Jakiej stawce VAT podlegaja szkolenia?

    Krotko:
    Chce przeprowadzic dla pewnej firmy szkolenie.
    Wystawiam fakture... Jaka jest stawka VAT ?

    Dzieki

    T.

  • 2. Data: 2004-03-03 19:21:18
    Temat: Re: Szkolenia i VAT
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 1. marca 2004 11:55 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Tomek:

    > Czesc
    >
    > Jakiej stawce VAT podlegaja szkolenia?

    ZTCW to są przedmiotowo zwolnione a więc ZW. Kiedyś miały PKWiU 80, ale
    upewnij się.

    > Krotko:
    > Chce przeprowadzic dla pewnej firmy szkolenie.
    > Wystawiam fakture... Jaka jest stawka VAT ?

    A tu jest odwieczny ZONK. Kiedyś ostro dyskutowano na tej liście czy można
    wystawić FV, skoro zawiera pozycję zwolniony z VAT :) Nie wiem do czego
    wtedy doszło, a może pomyliłem tematy.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2004-03-04 09:46:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Mar 2004, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ A tu jest odwieczny ZONK. Kiedyś ostro dyskutowano na tej liście czy można
    >+ wystawić FV, skoro zawiera pozycję zwolniony z VAT :) Nie wiem do czego
    >+ wtedy doszło, a może pomyliłem tematy.

    Pomyliłeś tematy. Na 100% :)
    Oczywiście że na "zw" podatnik VAT wystawia fakturę :)
    Dyskusja poszła o możliwości wpisania do f-ry VAT pozycji
    "np" (nie podlega !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-03-04 16:28:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 4. marca 2004 10:46 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Gotfryd Smolik news:

> [...]
    > Oczywiście że na "zw" podatnik VAT wystawia fakturę :)
    > Dyskusja poszła o możliwości wpisania do f-ry VAT pozycji

    To jest jeszcze taka ,,stawka''?

    BTW: jakieś sensowne wnioski wtedy ją zakończyły czy pozostało w
    zawieszeniu?

  • 5. Data: 2004-03-04 16:28:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2004-03-05 15:38:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Mar 2004, Tristan Alder wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > Oczywiście że na "zw" podatnik VAT wystawia fakturę :)
    >+ > Dyskusja poszła o możliwości wpisania do f-ry VAT pozycji

    Pod warunkiem że to "stawka" a nie stawka :) to jest.
    Załóżmy że sprzedajesz budynek razem z gruntem...
    Po 1.V grunt już będzie "towarem" ale faktu iż *coś* poza
    VAT zostanie to nie zmieni.

    >+ BTW: jakieś sensowne wnioski wtedy ją zakończyły czy pozostało
    >+ w zawieszeniu?

    "brak danych" :)
    Ja co najwyżej powołam się na ulubiony brak zakazu żeby faktura
    była czymś jeszcze (oprócz bycia f-rą).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)