  • Data: 2004-04-13 07:35:24
    Temat: Re: Leasing po 19 kwietnia! a odliczenie vat od samochodu
    Od: buubbaaaaa <1...@w...pl************************************> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli ładownośc samochodu jest mniejsza albo samochód w ogóle nie ma
    > okreslonej dopuszczalnej ładwoności to traktujesz go jak osobowy
    > (pomijamy drakę z ciągnikami siodłowymi).

    hmmm.. mam w leasingu operac. fordzika z homologacja na ciezarowke.
    Czy jesli ladownosc jej jest mniejsza od wynikajacej ze wzoru to
    traktuje ja jako osobowke? pomimo homologacji??
    horrooorrrrrr

    czyli

    vat od paliwa idzie sie...^%$%^$^&$&$

    a VAT od rat... 50% naliczonego nie wiecej niz 5000 w calym okresie
    uzytkowania?

    prosze o ew. skorygowanie mnie lub potwierdzenie bo juz mam total metlik

    pozdr
    bubbbaaa