  • Data: 2007-05-11 14:23:11
    Temat: Re: Leasing - wielko?a pierwszej raty
    Od: k...@t...pl (Lipas) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj chomik,

    W Twoim liście datowanym 8 maja 2007 (22:21:34) można przeczytać:
    c> Mam
    c> nadzieję, że trochę wyczerpałem temat, jak zależy Ci jednak na przeczytaniu
    c> o pierwszej wpłacie leasingowej w odpowiednich
    c> przepisach to poszperam i dam
    c> znać.

    Bardzo dziękuję, przepisy analizowałem ale zapisu o
    pierwszej wpłacie nie znalazłem.
    Jendnak potwierdziłeś że coś jest na rzeczy, skoro u Was
    kwestionowali 45%, ale 40% przechodziło bez problemu.
    A co by było w przypadku np. 80% (oczywiście przy
    zachodwaniu pozostałych warunków, związanych z okresem
    leasingu) ?

    Co do wrzucenia jednorazowo 50.000 Euro to z tego co kojarzę
    nie dotyczy to samochodów osobowych.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas