  • Data: 2009-02-08 23:37:54
    Temat: Re: Legalna piramida finansowa
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ZUS nie zbankrutuje. Jak zabraknie pieniążwów to emerytury będą jednakowe po
    200. A ile to kartofelków można kupić za 200, chyba z 10 worków. Poza tym
    warto brać pod uwagę szereg okoliczności łagodzących. Konserwantowane
    jedzenie kiedyś swoje zrobi. Przeszedłem alejką po cmentarzu chyba ze 150 m
    i znalazłem tylko jednego prawdziwego emeryta, 70 lat miał, reszta to
    poniżej wieku emerytalnego. Ja bym o marmury pretensji nie miał, bo to i tak
    w kraju zostanie, jakby co. Jak się takie skomplikowane obliczenia wprowadza
    to i administracji dużo potrzeba. W małej prywatnej działalności obroty
    systematycznie spadają, a średnia krajowa rośnie, to i dobrze.