  • Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Legalna piramida finansowa
    <s...@p...org> <gmrhoe$mko$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org> <499189e3$1@news.home.net.pl>
    <s...@p...org> <op.uo451d0el60ql1@unk>
    Date: 10 Feb 2009 16:24:37 +0100

    On 2009-02-10, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Co to znaczy 'potrafić wychować dziecko'?
    > Przykład: wg urzędników z lat 80.tych karmić dziecko powinno
    > się mlekiem sztucznym, a niegrzeczne dzieci powinno się karcić.
    > Wg obecnych urzędników najlepsze jest mleko naturalne a dziecka
    > nie można dotknąć bo zaburza to jego naturalną psychikę.

    E tam, takie pierdoły.

    > No popatrz, licencjonowani profesjonaliści też powtapiali,
    > a dostali złote certyfikaty od KNF. Może trzeba jeszcze certyfikować
    > te certyfikaty i wprowadzić obowiązkowe ubezpieczenia od ubezpieczeń?

    Ale oni powtapiali nie swoje pieniądze i nieźle na tym zarobili,
    c'nie? :)

    > Co to znaczy "postąpić rozsądnie"? Kto to ma zdefiniować?

    Ten który pisze, że "rozsądny człowiek będzie odkładać na swoją
    emeryturę". :)

    > Niezależnie od kryterium rozsądku zawsze znajdą się ludzie
    > którzy postąpią wbrew temu kryterium.

    Właśnie. A ja cały czas pytam CO ZROBIĆ Z TYMI LUDŹMI! Gros grupy się
    rzuciło na mnie udowadniając że będą istnieć ludzie którzy sobie
    poradzą. Ja NIE WĄTPIĘ w to. Tylko pytam co zrobić z tymi pozostałymi!

    [...]

    > Inną kwestią jest to, że myślisz dokładnie tak jak lewactwo.
    > Skoro nie wszyscy rodzice są dobrzy dla dzieci, to trzeba sterroryzować
    > wszystkich, żeby uratować setkę maluchów.

    No patrz. A ja myślałem, że to w zachodnich państwach (z usa w
    szczególności) utrzymuje się trynd, że życie ludzkie jest dobrem
    najcenniejszym i chronić je należy za wszelką cenę. Nawet dopuszczając
    ograniczeń w wolności obywatelskiej (akcje antyterrorystyczne).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl