    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Legalna piramida finansowa
    Date: Tue, 10 Feb 2009 23:01:02 +0000 (UTC)

    Tomek napisal:
    > Ja nie twierdzę że Bismarck był marksistą - ja twierdzę że stwierdzenie
    > że Bismarck wymyślił ZUS jest tak samo bliskie prawdy jak to że Buzek
    > wymyślił OFE.

    Moze nie twierdzisz, ale napisales - nie wprost. A usenet to wpisy,
    a nie telepatia :D Widze co napisales, nie wiem, co myslales.

    Coz, moze to niewygodne, ale odpowiada sie za WSZYSTKIE skutki
    swoich decyzji, nawet jezeli odbiegaja od zamierzen.

    Tak wiec idea panstwowych ubezpieczen spolecznych pochodzi od Bismarcka,
    jak i wprowadzenie OFE firmowal Buzek. Niewazne, kto faktycznie wymyslil.
    Oni to wprowadzili, bo mieli w danej chwili moc sprawcza. I oni daja
    tym tworom gebe (w sensie gombrowiczowskim ;) ).
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek