  • 1. Data: 2005-03-16 00:24:53
    Temat: Lepszy motyw :-)
    Od: "Olek" <f...@a...com>

    Otwieram DG "pisanie i sprzedaz programow komputerowych"

    Jednoczesnie robie tlumaczenia na umowy o dzielo i traktuje to jako
    "dzialalnosc wykonywana osobiscie" (przy zalozeniu, ze tak sie da, bo kazdy
    mowi co innego).

    Po jakims czasie programy przestaja mi sie sprzedawac. Mysle sobie "trzeba
    napisac cos nowego". Zawieszam wiec na pol roku DG i w tym czasie pisze w
    domciu nowy program.

    Czy przez te 6 m-cy bede mogl nadal wykonywac tlumaczenia na umowy o dzielo?

  • 2. Data: 2005-03-16 00:45:41
    Temat: Re: Lepszy motyw :-)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <f...@a...com> napisal(a):
> [...]
    > napisac cos nowego". Zawieszam wiec na pol roku DG i w tym czasie pisze w

    Wbij sobie w końcu do głowy, że zawieszenie działalności gospodarczej
    nie istnieje. To tylko taki patent uknuty na potrzeby niepłacenia ZUSu,
    przy czym ten ostatni wykonuje ostatnio ruchy zmierzające do udupienia
    ludzi mających "zawieszoną" działalność i niepłacących składek.

    > Czy przez te 6 m-cy bede mogl nadal wykonywac tlumaczenia na umowy o dzielo?

    Tak.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2005-03-17 22:37:58
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Olek" <f...@a...com> napisał w wiadomości news:

    > Po jakims czasie programy przestaja mi sie sprzedawac. Mysle sobie "trzeba
    > napisac cos nowego". Zawieszam wiec na pol roku DG i w tym czasie pisze w
    > domciu nowy program.

    Jak się przyznasz że ten program piszesz, to nie zawieszaj, bo i tak Ci to
    nic nie da.