  • 21. Data: 2006-11-08 14:38:50
    Temat: Re: Licencja i podwójne opodatkowanie
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tio9aexs5o25xk@unknown...

    > No to nieźle. I do spółek z jakich krajów się to stosuje?

    Art. 1. updop

    1. Ustawa reguluje opodatkowanie podatkiem dochodowym dochodów osób prawnych
    i spółek kapitałowych w organizacji, zwanych dalej "podatnikami".

    2. Przepisy ustawy mają również zastosowanie do jednostek organizacyjnych
    niemających osobowości prawnej, z wyjątkiem spółek niemających osobowości
    prawnej, z zastrzeżeniem ust. 1 i 3.

    3. Przepisy ustawy mają również zastosowanie do spółek niemających
    osobowości prawnej mających siedzibę lub zarząd w innym państwie, jeżeli
    zgodnie z przepisami prawa podatkowego tego państwa są traktowane jak osoby
    prawne i podlegają w tym państwie opodatkowaniu od całości swoich dochodów
    bez względu na miejsce ich osiągania.

    no i jeszcze podatkowe grupy kapitałowe

    > Wszystkich?
    na to wyglada
    i nie tylko spółek jak widać
    ale to wszystko oczywiście z uwzględnieniem umow o unikaniu podwójnego
    opodatkowania

    Ty jakiegos pecha masz chyba :)

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2006-11-08 14:40:20
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "ZN" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A czy zmienia postać rzeczy, jeśli kupującym ("firma polska") jest spółka,
    > sprzedawcą ("firma brytyjska") osoba fiziyczna (coś w rodzaju naszej DG)?

    niestety, pdof interesuje mnie w b.wąskim zakresie a nie chce mi sie teraz
    szukać
    może ktos inny podpowie

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2006-11-08 14:52:33
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ZN" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > niestety, pdof interesuje mnie w b.wąskim zakresie a nie chce mi sie teraz
    > szukać
    > może ktos inny podpowie

    art.29 ust.1 pdof polecam do poczytania

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2006-11-08 15:05:32
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 08-11-2006 o 15:38:50 my way <y...@s...tlen.pl>
    napisał(a):

    > Ty jakiegos pecha masz chyba :)

    Chyba jeszcze nic się nie stało ale dobrze wiedzieć na przyszłość.

    BTW jak to w relacjach np. ze Szwecją wygląda, bedę szukał
    ale może ktoś wie/ma pod ręką jakiegoś linka?

    pozdrawiam

  • 25. Data: 2006-11-22 10:50:05
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-11-2006 o 11:51:32 my way <y...@s...tlen.pl>
    napisał(a):

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Szwecja i nie tylko, mo?e innym te? si? przyda
    > http://www.gofin.pl/5,198.html?PHPSESSID=9ec74f95c78
    937d381d7f033bf7f5e3c

    > pozdrawiam

    Dzieki!

  • 26. Data: 2006-11-22 10:51:32
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > BTW jak to w relacjach np. ze Szwecją wygląda, bedę szukał
    > ale może ktoś wie/ma pod ręką jakiegoś linka?

    Szwecja i nie tylko, może innym też się przyda