  • 1. Data: 2005-01-13 14:12:08
    Temat: Likwidacja DG a ZUS i inne...
    Od: Ewa Drozd <a...@a...pl>

    Z końcem 2004r.zlikwidowalam DG, niestety ZUS za XII.04r. zapłaciłam
    dopiero w I.2005r. Czy mam prawo do zaksięgowania ZUS w XII.04r.Podobnie
    sprawa się przedstawia z opłatą za telefon komórkowy.Z góry dziękuję za
    fachową odpowiedż.
    Ewa Drozd
    www.firefox.pl

  • 2. Data: 2005-01-13 14:32:24
    Temat: Re: Likwidacja DG a ZUS i inne...
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Ewa Drozd wrote:

> [...]
    > XII.04r.Podobnie sprawa się przedstawia z opłatą za telefon
    > komórkowy.Z góry dziękuję za fachową odpowiedż.

    Oczywiście żeby napisąć coś o formie rozliczenia podatku dochodowego i
    VAT nic nie napisałeś.
    Tak na pewno to można ci odpowiedzieć tylko w sprawie ZUS i to
    wyłącznie ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Jeśli w 2005 roku
    będziesz miał jakiekolwiek opodatkowane dochody (z pracy, emerytury,
    renty) to sobie je odliczysz w roku 2005. Innej możliwości nie ma.

  • 3. Data: 2005-01-13 14:33:32
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    jureq wrote:

    Sorry za zmianę płci. Nie spojrzałem komu odpowiadam.