    From: "szachista" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Likwidacja działalności-remanent ? :-(
    Date: Mon, 9 Feb 2004 19:27:03 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@195.82.183.23

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:c088m0$oor$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> [...]
    Jakie
    Urz.Skarb.są

    > Jakie pytanie taka odpowiedz....
    >

    > Czy chce nam Pan przez to powiedziec, ze tak sibie zakonczyl dzialanosc
    > w marcu do dzis nie skladajac zadnych pitow/watow/nipow ?
    >
    > Czy byl Pan podatnikiem VAT ?
    >
    > Boguslaw
    -----
    Nie, nie byłem płatnikiem VAT.
    Najpierw tz. w lipcu 2002 r. zgłaszałem zawieszenie działalności do
    Urz.Skarbow.i ZUS (PIT), natomiast potem tj.3.03.2003 zgłosiłem zakończenie
    działalności również do Urzędu Skarbowego(PIT) oraz organu rej.UM.
    Przy zgłaszaniu zakończenia,Pani z Urz.Skarb powiedziała mi,że remanent z
    działalności rozliczę przy zeznaniu rocznym. No i teraz moje pytania jw-jaki
    remanent.mam sporządzić? najbardziej mi chodzi o ten-- (Czy muszę wyliczać
    jakiś tam wskażnik procentowy udziału dochodu w przychodzie ????...itd.)
    przecież po zawieszeniu działalności nie miałem już rzadnych dochodów.
    E.