    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Likwidacja firmy i samochody.
    Date: Tue, 18 Mar 2008 15:55:08 +0100

    On Tue, 18 Mar 2008, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Siarra" <s...@w...pl> napisał
    [...]
    > Się nie da.
    > Trzeba sprzedać innym osobom.
    > Albo zwrot VAT w całości.

    Przyznam, żeś mnie tu zażył - przeoczyłem że to ciężarówki były (więc
    nie przysługuje zwolnienie przy sprzedaży), wnoszę więc o skreślenie
    z sąsiedniego postu dywagacji o 1/5 VAT do zwrotu!
    CHYBA... żeby rozeznać jaki jest aktualny status "zmiany funkcji"
    samochodu (z ciężarowego na osobowy) jeszcze *w trakcie* trwania sp-ki.
    Chyba było tak, że istniały interpretacje, iż dokonanie takiej "zmiany"
    nie podlega pod VAT?
    Pytaniem pozostaje, czy to wymaga homologacji (bo nie wiem)!

    pzdr, Gotfryd