  • Data: 2008-01-25 09:18:54
    Temat: Re: List otwarty do Premiera
    Od: "Adam Faszcza" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "klon" <r...@h...com> napisał w wiadomości
    news:cd86bc19-e5c1-4ac1-aed2-7285e35b46c1@s8g2000prg
    .googlegroups.com...
    > http://www.ropoiwzk.com/gorace%20tematy/premier/List
    %20otwarty%20do%20premiera.htm

    > http://www.ropoiwzk.com/gorace%20tematy/premier/prem
    ier.JPG

    > http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

    Cytat z bloga pana Grzegorza, artykuł "Posłowie" z dnia 22.10.2007:
    "Miałem rację, że nie poszedłem na wybory [...]"

    Ot, świadomy obywatel: pisać pełne goryczy narzekania i listy żądań - proszę
    bardzo, czemu nie. A wziąć sprawy w swoje ręce i pofatygować się do urny by
    skorzystać ze swoich praw i spełnić obywatelski obowiązek - to już się, za
    przeproszeniem, czterech liter ruszyć nie chce.

    Pozdrawiam!
    Adam