eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLista obecności dla 1 pracownika › Re: Lista obecności dla 1 pracownika
  • Data: 2005-04-11 21:33:23
    Temat: Re: Lista obecności dla 1 pracownika
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d3dhjm$n2u$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dzięki za info. Może jeszcze jakaś podstawa prawna do tego, bo są
    > wątpliwości, czy prowadzić taką "minilistę" czy nie.


    Nie musi to być lista obecności, ale musi być ewidencja czasu pracy.

    Kodeks pracy:

    Art. 94. Pracodawca jest obowiązany w szczególności:
    (...)
    9a) prowadzić dokumentację w sprawach związanych ze stosunkiem pracy
    oraz akta osobowe pracowników,

    Art. 298.1. Minister Pracy i Polityki Socjalnej określi, w drodze
    rozporządzenia, zakres prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w
    sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposób prowadzenia akt
    osobowych pracownika.



    Rozporządzenie MPiPS z dnia 28.05.1996 r. w sprawie zakresu
    prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze
    stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika
    (Dz. U. Nr 62, poz. 286, z późn. zm. oraz z 2002 r. Nr 230, poz.
    2293):

    Par. 8. Pracodawca zakłada i prowadzi odrębnie dla każdego pracownika:
    1) ewidencję czasu pracy w zakresie obejmującym...


    Pozdrawiam

    --
    wa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1