  • 1. Data: 2005-04-18 06:28:30
    Temat: Literatura dla prowadzącej DG
    Od: "Patrycja" <p...@N...gazeta.pl>

    Czesc,
    Czy mozecie polecic mi jakis poradnik dla prowadzacych DG. Mam juz tresc ustaw
    o PIT i VAT, ale ciezko to sie czyta. Jest sporo informacji w sieci, ale
    wydaja sie dosc chaotyczne. Poczytala bym sobie cos na papierze jesli mozna
    dostac cos ciekawego...
    Z gory dzieki za pomoc.
    P.

  • 2. Data: 2005-04-18 11:29:02
    Temat: Re: Literatura dla prowadzącej DG
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > o PIT i VAT, ale ciezko to sie czyta. Jest sporo informacji w sieci, ale
    > wydaja sie dosc chaotyczne. Poczytala bym sobie cos na papierze jesli

    Wg mnie niezlymi pozycjamiu sa dwa leksykony Zubrzyckiego. Leksykon VAT i
    Leksykon PDOF, ale tak jak pisze, jest to moja opinia, moze ktos poleci Ci
    cos innego.

    Adam

  • 3. Data: 2005-04-20 00:05:29
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    "ABC SMALL BIZNESU" Włodzimierza Markowskiego

    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.pl

  • 4. Data: 2005-04-20 06:21:41
    Od: "Patrycja" <p...@g...pl>

    Adamski <a...@w...pl> napisał(a):

    > Wg mnie niezlymi pozycjamiu sa dwa leksykony Zubrzyckiego. Leksykon VAT i
    > Leksykon PDOF, ale tak jak pisze, jest to moja opinia, moze ktos poleci Ci
    > cos innego.

    Cena rzuca na kolana...
    Chodziło mi o coś podstawowego - dla osoby, która otwiera działalność i nie
    zamierza kombinować (kilka faktur sprzedaży, jakieś oczywiste koszty, itp.).
    Co i jak księgować i jak to później wpływa na wyniki, jakie są obowiązki
    przedsiębiorcy itp.
    Ktoś polecał "Abc small bizness'u" i wygląda to mniej więcej tak jak
    oczekiwałam - czy ktoś jeszcze z tego korzystał?
    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2005-04-20 10:44:37
    Od: "[ash]" <a...@p...net>

    "Patrycja" <p...@g...pl> wrote in message

    > Ktoś polecał "Abc small bizness'u" i wygląda to mniej więcej tak jak
    > oczekiwałam - czy ktoś jeszcze z tego korzystał?

    Ja korzystałem z tego.
    ale jako początkującemu podatnikowi brakowało mi na przykład przykładowego
    wypełnienia KPiR...

    Pozdrawiam,
    Lukasz